Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 18 martie 2017

Timp de fluturi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Martie/2017
Venise vara-ntr-o secundă
Şi mă topise nefiresc
În lucrul tot ce-i omenesc
Eu presăram un "te iubesc"
Simţind iubirea cum m-abundă
Mi-ai luminat privirea-ntunecata
Si mi-ai redat zimbetul pierdut,
Am vazut in tine cea mai minunata Fata
Din prima clipa mi-ai placut.
De-atunci ne-am luat frumos de mina
Ne-am spus intaiul Te Iubesc,
Am pus noi Soarele pe Cer
Sa ne zimbeasca-ntodeauna pentru noi.
Si am creat povestea noastra de Iubire
Tu esti Printesa iar eu printul,
Fluturii colorati si florile
Ne-aduce zimbetu-n castel.
Mi-esti Zana buna,Dulcea Fata
Miracolul din Viata mea,
Esti tot ce azi traiesc,cu Drag
Te Iubesc mult,IngerCeresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu