Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 martie 2017

Sarutul tau
Autor.Gabriel Razvan Stoioca
6 Martie.2017
Mi-esti Draga Dulcea mea Iubita
Esti Zana visurilor mele,
Sarutul tau mereu ma alina
Ma duce-n Rai si ma alinta.
Atit de frageda-ti e gura
Si Ochii tai senini ca Cerul,
Cand te sarut si iti privesc sclipirea
Ma pierd si nu-mi gasesc Inima.
Da Inima mea bate pentru tine
In ritmul lin plin de Iubire,
Sarutul tau e cel mai dulce
Nu te mai las sa pleci niciunde.
Esti tu acea lumina ce imi vegheaza Viata
Acea,caldura ce-mi mingaie Sufletul,
Tu esti Iubirea mea Divina
Te sarut din a mea Inimma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu