Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 martie 2017

Nu pleca
Autor.Gabriel Stoica
24 Martie 2016
Ai venit in Viața mea
Și mi-ai dăruit Iubire.
Mi-ai pus Soarele pe Cer
Nu pleca stai linga mine.
Inima mi-ai mingaiat
Cu Iubire ai vindecto
Tu mereu mai răsfățat
Nu pleca din amea Viață.
Ai făcut din noapte zi
Și mi-ai dat aripi să zbor.
Mai făcut iar Fericit
Nu pleca mai stai puțin.
Stai cu mine-o Viață întreaga
Ingere venit din Cer.
Tu esti Floarea mea cea Draga
Să nu pleci ca-ci Te Iubesc.
M-am obișnuit cu tine
Doar tu ști să mă răsfeți.
Ești un Înger pentru mine
Niciodată să nu pleci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu