Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 26 martie 2017

Ma pierd in Ochii tai frumosi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Martie.2017
In brate cand ma stringi si ma saruti
Ma pierd in Ochii tai frumosi.
Doar tu ma alinti si ma rasfeti
Esti un miracol Omenesc.
Privirea ta senina.Calda
Mi-aduce liniste in gand.
Imi umple Inima de bucurie
Si aripi ai da Sufletului meu.
Esti dulce si suava Fata
Ai Inima plina de bunatate.
Cand te privesc si cand te string in brate
Plutesc.Zambesc sunt fericit.
Tu esti lumina din privirea mea
Alintul si rasfatul meu.
Tu ai dai viata Inimioarei mele
Din Suflet Fata Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu