Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 martie 2017

Prietenia noastra
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Martie.2017
Se implinesc 3 Ani de cand te-am cunoscut
Parca a fost ieri si timpul na trecut.
Mi-ai ramas aceias Prietena minunata
Aceias Fata calda si frumoasa.
Era o Duminica insorita
Lafel ca azi vintul sufla.
Pe la amiaz noi am vorbit.Tu erai fericita
Mai surprins placut de la primul cuvint
Atita bunatate si caldura pina atunci nu am vazut.
Apoi la saptamina ne-am vazut
Mai primit cu.caldura linga tine.
De-atunci intre noi sa legat o frumoasa Prietenie
Pe care si azi o pastrez cu Drag.
In ciuda lucrurilor intimplate
In urma a tot ce-am gresit.
Sa sti ca imi esti lafel de draga
Iti Multumesc pentru Prietenia ce mi-ai daruit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu