Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 12 martie 2017

Ma doare fara tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Martie.2017
Linga tine am trait Iubirea
Am aflat cat este de frumoasa.
Tu mai invatat ce-i fericirea
Mai facut sa zbor spre zarile albastre.
Linga tine m-am simtit Barbat
Tu erai frumoasa mea.
La bratul tau straluceam
Tu erai dulcea Printesa amea.
Acum destinul a ales sa ne desparta
Tu ai plecat.Pe mine nu mai luat.
Ma doare ca tu esti departe
Ca ai plecat Iubirea mea.
Ma doare fara tine Fata
Eu te-am Iubit ca un nebun.
Nu stiu cum as putea vreodata
Sa te-ntilnesc.Si sa iti spun.
Te rog da-mi un semn.Un raspuns de-ti pasa
Daca mai Iubit macar putin.
Nu ti-am gresit Fata frumoasa
Hai vino inapoi.Te strig.
Stiu ca esti trista.Nu-ti e bine
Eu te-am iertat.E Omenesc.
Chiar daca esti departe tin la tine
Sa sti ca inca Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu