Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 28 martie 2017

Iubirea noastra-i ca o carte
Autor.Gabriel Stoica
27 Martie 2016
Iubirea noastra-i ca o carte
O carte plina cu povesti
De le citesti din nou pe toate
Nu ai cum sa te plictisesti
Ochii tai, gura ta
Sufletul si inima
Mi-au spus mie cat de dulce
Si frumoasa-i dragostea
Iubirea noastra-i ca un cantec
Pe care nu ai cum sa-l uiti
Daca l-ai auzit vreodata
Nu te mai saturi sa-l asculti
Noi Soarele l-am pus pe Cer
Si Stelelor le-am dat lumina-n noapte,
Cu ele am scris Iubirea noastra-n versuri
Sa dainuie mereu si s-o citeasca toti in fiecare noapte.
Iubirea noastra-i o poveste
In care noi traim Frumos,
Ne avem mereu unul pe altul
Si impartim tot ce-i frumos.
Povestea noastra de Iubire
Nu va avea sfirsit,nu va apune,
Vom fi mereu noi impreuna
Si vom zimbi in zori si noaptea cind e luna.
Am sa-ti dau tie zilele frumoase
Si-am sa-i spun Soarelui sa iti zimbeasca,
Ca-ci tu esti jumatatea mea cea dulce
Tot ce inseamna pentru mine Viata..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu