Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 31 martie 2017

Eu Te Iubesc.cu-adevarat
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Martie.2017
Frumoasa esti tu gingasa Femeie
Mi-ai furat Inima cu bunatatea ta.
Nici nu inteleg cum m-am indragostit de tine
Dupa putinul tim ce l-am avut in preajma ta.
N-am suportat sa te privesc.cum plingi
Sa vad cum lacrimi curg din Ochii tai frumosi.
Te-am luat in brate si te-am linistit
Si ti-am promis ca vei fi fericita.
De-atunci Iubire ne-am jurat
Si ne-am promis ca vom fi impreuna.
Ca vom fi un intreg noi doi
Vom trece peste toate impreuna.
Dar dupa un timp eu nu te recunosc
Esti tot mai rece.nu-mi vorbesti.
In Ochi tu nu ma mai privesti
La mine te restesti.nimic nu iti convine.
Te-am auzind vorbind cu-o Prietena buna
Cum ai spuneai ca nu mai poti Iubi.
Ca te-au dezamagit Barbatii
Si vrei sa te razbun.Sa-i faci sa sufere pe toti.
Ma doare findca Te Iubesc
Eu chiar te pretuiesc si te vreau fericita.
Te-ai folosit de mine ca sa te razbuni
Simt cum se rupe Inima in mine.
Nu-mi face asta Fata Draga
Nu m-alunga.Din Viata ta.
Eu tin la tine.Imi esti Draga
Vreau linga tine sa-mi traiesc Viata.
Dar nu m-aude.Nu ai pasa
Eu pling degeaba.Ochii rau ma dor.
Pacat ca vrei sa faci rau tuturor
Vezi bine eu la tine tin.
Nu faceti rau pentru ca-ti suferit
Nu toti fac lucruri dureroase.
Nu ne etichetati pe toti a fi rai.Fara Suflet
Cautati sa priviti cu bunatate inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu