Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 16 martie 2017

Te astept in visul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Martie.2017
Tu esti Zana visurilor mele
Tu ma alinti cu multa mingaiere.
Esti frumoasa ca un Inger
Vino-n visul meu.Fal dulce.
Duma-n lumea de poveste
Alunga-mi tristetea grea.
Umple-mi ochii de lumina
Pune fericirea in Inima mea.
In noapte tu ma rasfeti
Cu Iubire imi vorbesti.
Ma veghezi si ocrotesti
Zana visurilor esti.
De-ai veni si-n realitate
Viata sa imi luminezi.
Sa imi fi dulcea Creiasa
Sa imi spui ca ma Iubesti.
Dar in vis cand vei veni
Am sa te string tare in brate.
Ca in zori cand ma trezesc
Sa fi linga mine in realitate.
Sa avem Viata ca-n vis
Zana buna tu sa-mi fi.
Sa-ti scriu tie Poezii
Vino.Te astept sa vi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu