Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 martie 2017

Un vis ce il traim amindoi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Martie.2017
Iubirea a facut sa neintilnim
Si ne-a ales pe amindoi.
Sa punem Soarele pe Cer
Si sa fim noi.Copii frumosi.
Din clipa aceia sa nascut un vis
Si toate zilele-s senine.
Te am pe tine si sunt fericit
Ca imi esti dulce.Pura.Zana.
Tot ce traim noi impreuna
I-un vis sublim.o mingaiere.
Traim o Viata de Poveste
Frumoasa esti.Si Te Iubesc.
Cand seara vine.Noaptea inbraca Cerul
In linistea senina noi suntem.
Te string in brate si te-alint Copila
Caci imi esti Draga.Te Iubesc.
Intreaga noapte te privesc
Cum dormi si cat esti de frumoasa.
Te tin cu Drag la pieptul meu
Tu esti tot ce Iubesc in asta Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu