Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 19 martie 2017

In fiecare zi cu Drag la tine mă gindesc
Ești Îngerașul meu si Te Iubesc,
Tu faci,ca Soarele să strălucească
Florile să înflorească.
Mi-esti Dragă cînd mă îmbrățișezi
Mă pierd la tine-n brațe,
Ești Dulce si din Suflet Te Iubesc
Întreaga Viață lingă mine vreau să te păstrez.
Cînd tu zimbesti Cerul este senin
Soarele vesel strălucește,
Florile înfloresc si se deschid
Si ne mingaie cu parfumul lor cel fin.
Nu vreau să pleci de linga mine
Mi-ar fi greu,mas simți gol,
Ar plînge Sufletul si Inima in mine
Si mas topi de altau dor.
Cînd noaptea încet se va lăsa
Iar Luna sus pe Cer va străluci,
Vor plînge Ochii mei si Inima
Pentru că tu nu esti aici.
Eu vreau să ști Fata Frumoasă
Ca-n Suflet te păstrez cu Drag,
Mi-e dor de tine îmi lipsești
Poate intr-o zi mă vei chema.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu