Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 martie 2017

As vrea sa imi dai mina
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Martie.2017
As vrea sa imi dai mina
Sa vi cu mine Cerul sa-l privim.
Sa-i spunem lunii gandurile noastre
Sa te privesc.cat de frumoasa esti.
As vrea sa-mi fi aproape-n seara asta
Sa ne lasam furati de val.
Sa ne mingaie vintul in noaptea asta
Si sa ne-aduca parfumul Florilor.
As vrea sa-mi dai o sarutare
La mine in brate tu sa stai.
Sa-ti mingai parul lung lasat pe spate
In Ochii tai senini sa te privesc.
Pe Cer iti scriu o Poezie
Cu pulberea de stele argintii.
As vrea sa fi cu mine
Sa-mi fi tu Ingerul Divin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu