Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 martie 2017

Vreau sa ma ierti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Martie.2017
Vreau să mă ierţi că nu pot fără tine, 
Că te mai bate dragostea-mi și dorul,
Să-mi ierți tot ceea ce mă ţine,
Uitării să nu dau amorul.
Mi-ai fost Draga din prima clipa
Si m-am indragostit de tine,
Te rog din Suflet sa ma ierti
Ca astazi nu pot fara tine.
Vreau să mă ierţi că plâng prea des,
Că ochii mei nu văd pe-altcineva,
Că nu-nțeleg de ce nu am de-ales,
Și că învăţ mereu a te ierta.
Au trecut ani de cand ne-am despartit
Si inca nu pot sa te uit,
Mi-e greu sa pot din Suflet sa te scot
Iarta-ma Fata ca eu Te Iubesc.
Asa de Draga mi-ai fost tu mie
Nici astazi nu te pot uita,
Iarta-ma Fata ca mi-e dor de tine
Inca mai cred ca ma Iubesti.
Vreau să mă ierţi că eu nu plec,
Când mă alungi de lângă tine,
Și să mă ierţi că-n urma ta eu merg,
Atunci când a fugi îţi vine.
Imi pare rau ca nu ai inteles
Cat de frumoasa te-am privit pe tine,
Mi-ai fost Printesa,Ingeras Ceresc
Si astazi ma gandesc la tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu