Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 5 martie 2017

In Inima mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Martie.2017
Iubire-mi daruiesti in fiecare zi
Veghiezi ca Viata sa-mi fie senina,
Imi dai alint si mingaiere
Tu esti almeu Inger Divin.
In Inima-mi sadesti Iubire
Acolo ai pus un Izvor,
Mereu tu esti dulce cu mine
Floaraea din Suflet ce-o Iubesc.
Nimic nu-ti cer,Mi-ai dat detoate
Puterea de-a trai intr-o Poveste,
Da-mi voie sa te rog din Suflet
Sa nu-mi dai voie sa plec din Inima ta.
Nu vreau nici,cand ca dragostea sa apuna
Nici sa te supar,Nici sa pleci,
Te Iubesc mult dulce Lumina
Ingerul meu ce stralucesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu