Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 16 martie 2017

Tine-ma de mina
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Martie.2017
Cred in Iubire si in fericire
In visuri si clipe frumoase.
Dragostea-i dulce si senina
Iti face Viata mai frumoasa.
Tine-ma tu de mina dulce Fata
Lasa-ma sa simt mingaierea ta.
Esti o faptura efemera
Esti tot ce-mi cere Inima.
Pune-ti capul in poala mea
Eu sa ma joc in parul tau.
Sa privim stelele si luna
Sa iti soptesc in taina visul meu.
E-un vis ce dainue la mine-n Suflet
De-o vesnicie si-mi doresc.
Sa fi tu Fata dulce mie
Pe care s-o rasfat si s-o Iubesc.
Tine-ma Fata drag strins de mina
Si lasa-ma sa-mi pun capul la pieptul tau.
Sa ascult glasul Inimii ce-ti bate in piept
Sa fi tu Ingerasul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu