Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 22 martie 2017

Iubeste-ma azi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Martie.2017
Eu te plac.Mi-esti tare Draga
M-au rapit Ochii frumosi.
Esti un boboc scump de Fata
Dulce.Zana din Povesti.
Ba ma vrei.ba nu ma vrei
Spui mereu ca ma Iubesti.
Cand cred ca totul e bine
Vine maine si tu pleci.
Nici nu vrei sa imi dai drumu
Dar nici sa ma Iubesti tu.
Ma ti aici linga tine
Spui ca eu iti sunt Suflet.
Iubeste-ma azi.Acum
Cat sunt inca linga tine.
Ca de nu ma tem ca plec
Si nai sa mai dai de mine.
Lasa-ma in Viata ta
Astazi imi esti tare Draga.
Daca tot ma amagesti
Plec si pierdem ori ce sansa.
Iubeste astazi ce ai
Fi atent cu Sufletul.
Daca nu sti ce si cum
Maine totul este scrum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu