Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 22 martie 2017

Te caut de o Viata-ntreaga
Unde ești,Dece nu te găsesc,
Sa-mi mingai Sufletul ce plînge
Si Inima ce-mi bate-n piept.
Te caut si te strig neîncetat
Fără Iubire sunt sarac,
Sunt doar un Om ce rătăcește
Ce,caută Iubirea.
Ca-ci dacă nai Iubire nai nimic
Nu zimbesti,nu ești Fericit,
Nici Soarele nu strălucește
Că nu e lingă tine cel,ce Te Iubește.
Mă uit cu Drag la cei de lingă mine
Mă bucur cînd ai văd că se Iubesc,
Din Ochi o lacrimă îmi curge
Că nam cui spune,Te Iubesc.
Dar încă te mai caut,mai visez
Că poate am să te găsesc,
Că ai să vi in Viata mea
Să-mi mingai Sufletul si Inima.
Am să te păstrez ca pe-o comoară
Ca pe un dar Sfintint trimis de Dumnezeu,
Tu ai să fi amea Icoană
Dulcele Îngeraș al meu.
Nu mă lăsa să pling să mai fiu trist
Ajuta-ma mereu să trăiesc acest vis,
Să fie o Poveste in realitate
Povestea de Iubire pentru tine.
Autor.Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu