Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 4 martie 2017

Afară Soarele zimbeste
Cerul e albastru si senin,
As vrea să ajung acum la tine
In brațe să te string,Să te sărut.
E Primăvară Florile au înflorit
Si ne răsfață cu parfumul lor,
Mi-e Sufletul si Inima pline de dor
Te caut unde ești scumpul meu puișor?
De-ai fi acuma lingă mine
De mină strîns eu te-aș lua.
Am merge pe banca din parc
Unde prima oară noi ne-am sărutat.
Si-acum mi-aduc,cu Drag aminte
De clipa-n care ne-am văzut,
Te-am strîns cu Drag la mine-n brațe
Si-am spus,Waw,Ești un Înger pe pămînt.
Era Soare si era cald
De mină am plecat in parc,
Si ne-am jurat,Si ne-am promis
Ca niciodată să nu se sfârșească acest vis.
La tine-n brațe eram Fericit
Mă simțeam ocrotit,Eram Iubit,
De tine răsfățat si alintat
Cum nu era un alt Băiat.
Acum e Primăvară iar
Soarele strălucește si zimbeste,
La tine mă gindesc,Cu Drag
Tu ești Fata ce Inima mea o dorește.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu