Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 martie 2017

Sentimente profunde
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Martie.2017

Te-am vazut ieri,Te-am vazut azi
Esti asa de frumoasa,
Fara sa cred,Fara sa vreau
Inima tare a inceput sa-mi bate.

Nu m-am gandit ca s-ar putea
Sa ma indragostesc,
Dar mi-ai placut atit de mult
Ca uite ce-am facut.

Cand noaptea vine si se-asterne
Eu stau si ma gandesc,
La cat de dulce esti tu Inger
Si linga mine te zaresc.

Sub cerul întunecat,
Văd multe stele,
Privind cum se topesc,
Văd chipul tău în ele.

Strălucesc,sclipesc,
Și mereu mă uimesc,
Te privesc,mă gindesc,
Și mereu te iubesc.

Cum as putea sa iti arat ca Te Iubesc
Sa iti intorc privirea?,
Ca pe un Inger mi te desenez
Vreau sa imi ti in palma tu Inima.

Sunt sentimente sincere si pure
Si pentru tine le pastrez,
Toate acestea la un loc
Inseamna Iubire.

Poatea-i sa vi si-ai sa ma placi
Si vom zbura impreuna,
Vom lua luna si Soarele
Si le vom pune impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu