Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 26 martie 2017

Ești ca un Înger
Autor.Gabriel Stoica
26 Martie 2016
Cu Iubirea ta Viața mi-ai luminat
Suflețelul mi l-ai răsfățat.
Mi-ai dat aripi să plutesc
Mai învățat să Iubesc.
Tu mai învățat ce-nseamna fericirea
Și mi-ai arătat cit de Frumoasă e Iubirea.
Lineste mi-ai dăruit
De cînd linga mine ai venit.
Lingă tine mă simt împlinit
Răsfățat si ocrotit.
Doar tu faci ca Soarele pe Cerul meu sa strălucească
Ești Îngerul meu.Cea mai Frumoasa Fata.
Ești Îngerașul meu ce-apare-n noapte
Ce ma răsfață si ma ocrotește.
La tine-n brațe somnul meu e dulce
Te Iubesc mult Ingerul meu cel Dulce.
Să ști că tu ești Inimioara mea
Fata ce-a Draga pentru mine.
Doar lingă tine-s Fericit și îmi e bine
Te Iubesc mult Îngerul meu cel Dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu