Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 martie 2017

Incerc sa adorm dar gindul îmi zboară
Te strigă, Te căuta in noapte,
Să vi linga mine să îmi fi aproape
Să mă liniștești cu dulci șoapte.
Afară e frig si vintul tare bate
As vrea să mă ti strîns in brațe,
La pieptul tău eu să adorm
Mingaiat de Suflețelul tău.
Privesc la Stelele ce strălucesc
De tine toate acestea îmi amintesc,
De clipele cînd eram împreună
Si ne juram Iubire sub clar de Lună.
Dar pină la urmă eu adorm
Cu gindul ca ai să vi la mine-n vis,
Ca-m să zimbesc in zori de zi
Spetind că ai să vi.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu