Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 28 martie 2017

Cu tine am aflat ce-i fericirea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Martie.2017
Pe drumul Vietii mele
Mi-au aparut in cale.
Raze stralucitoare
Ploi si furtun acide.
Dar de cand te-am gasit
Tu mi-ai luminat privirea.
Mi-ai mingaiat Inima
Si mai imbratisat.
Mi-ai pus Iubirea-n brate
Si-n Suflet fericire.
Mi-ai dat puterea-n mine
Mai dus pina la stele.
Cu tine am invatat
Sa Iubesc.sa traiesc.
Cu tine am aflat
Ce este fericirea.
Tu-mi esti Inger senin
Suflet cald si frumos.
Pe tine Te Iubesc
Esti tot ce astazi sunt.
Iti sunt loial si recunoscator
Ca m-ai ales pe mine.
Ca-mi esti mereu aproape
Ca ma Iubesti.Esti o Minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu