Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 30 martie 2017

Te-am gasit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Martie.2017

Sunt un visator incurabil
Prea romantic imi spun toti,
Ma privesc,ca pe-o fantasma
Spun ca traiesc in povesti.

Desenez in versuri si in minte
Iubirea pura,Zana Vietii mele,
Lumea-mi spune,nu exista asta,doar in filme
Nu-i ascult eu ma gandesc la tine.

Si se pare ca-m visat frumos
Si-am crezut din todeauna,
Astazi am aflat ce e Iubirea
Tu mi-ai aratat tot ce-i frumos.

Te-am ales si-mi pare bine
Linga tine-mi traiesc visele,
Sunt uimiti toti cei,ce ne cunos
De Iubirea noastra dulce ca in filme.

Tu-mi esti Inger si lumina
Viata,Zori de zi si Soare,
Te Iubesc din Suflet dulce Floare
Sunt un norocos ca te-am ales.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu