Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 16 martie 2017

Plinge Femeia
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Martie.2017
Intr-o poenita cu flori parfumate
Plinge o Femeie.Lacrimile-i curg.
E Asa frumoasa.Chipu-i straluceste
Plinge si suspina.Si nimeni n-o vede.
Soarele-i aproape
Pasarile canta.
Dulcea noastra Fata
Suparata sta.
Deodata apare
Un Baiat inalt.
Si cu glasul stins
Intreaba uimit?.
-Ce se-ntimpla Fata
De ce stai si plingi?.
Esti asa frumoasa
Inger drag si scump.
Cum de plingi tu oare
Ochi tai frumosi?,
Cum de tu esti trista
Multi Baieti te vor?.
Fata il priveste
Si incet ai spune.
Pling si-s suparata
Toti vor de la mine.
Doar placeri si vise.
Sunt frumoasa.da
Dar la ce ajuta?,
Toti vor sa mai aive
Doar o aventura.
Sunt si eu un Suflet
Ce-si doreste pace.
Dragoste.Iubire
Clipe fericite.
Toti cei.ce ma stiu
Si mi-au fost aproape.
Au vazut in mine
Doar un vis.O Aventura.
Ma doare sa vad ca se folosesc de mine.
Fara glas Baiatul
Clatina din cap.
Si cu vocea-i tremurata
Ai raspunde Fetei.Doamne cat esti de frumoasa.
Ai dreptate Zana
Frumos tu graiesti.
Lafel ca si tine
Astfel eu gandesc.
Hai ridica-ti Ochii
Mina da-mi te rog.
Hai ca impreuna
Sa uitam de tot.
Vreau sa-ti fiu aproape
Inger tu sa-mi fi.
Vrau ca Viata intreaga
Amindoi sa fim.
Inimile lor
S-au placut de-atunci.
Au simtit Iubire
Si-au plecat pe-un drum.
Nu trata Femeia
Ca pe un trofeu.
Iubesteo curat
Ea e Ingerul lui Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu