Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 martie 2017

Mi-e tare dor de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
23 Martie.2017
Am fost o vreme impreuna
Eram frumosi si fericiti.
Traiam o dragoste senina
Eram cei mai frumosi Iubiti.
Lumea intreaga ne Iubea
Toti intorceau capul dupa noi.
Iubirea ne calauzea
Eram un cuplu fericit.
Acum totul e o Poveste
Au mai ramas doar amintirile.
Totul a fost si nu mai este
Toti se intreaba ce o fi?.
Eu am pastrat dorul si clipele frumoase
Fotografiile cu noi.
Visez si-acum in fiecare noapte
Ca suntem impreuna amindoi.
Daca vreodata iti vei aminti
Ca am scris o Poveste impreuna.
Te rog de dragul a tot ce-am trait
Sa treci pe-aici.mi-e dor de tine.
Macar in Ochi sa te privesc
Sa-ti mai ascult glasul duios.
O Stringere de mina sa-mi oferi
Apoi cu bine.Sa iti spun.
Ai grija de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu