Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 26 martie 2017

Cand ne-am indragostit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Martie.2017

Cand ne-am indragostit in Ochii nostrii era fericire
Atitea juraminte ne purtau in zbor,
Visam,pluteam credeam in noi
Si Viata-n roz noi o vedeam.

Nimeni pe lumea asta nu era ca noi
Plini de putere si speranta,
Iubirea ce-o aveam in noi
Muta muntii din calea noastra.

Dar astazi tot ce am trait e scris in carte
In Suflet o pastram cu grija,
Si tu si eu suntem departe
Nu ne vedem,nu ne vorbim.

Cand sa rupt lantul de Iubire
Am plins amarnic dupa tine,
Dar inzadar nu ma vedeai
Erai cu gandul si cu Inima la ce Iubeai.

Dar astazi iata-ma puternic
Tin capu sus,sunt fericit,
Imi pare rau ca nu-ti e bine
Mi-as fi dorit sa fim noi fericiti.

Eu am vrut o Familie frumoasa
O Casa a noastra,tu sa stralucesti,
Dar astazi totul este o fantasma
Pentru ca ai plecat,si nu mai esti.

Acum daca ai vrea sa te intorci
Nu as mai fi alesul tau,
Tu singura ai vrut sa pleci
Drum bun in Viata,Mergi cu Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu