Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 10 martie 2017

Pe Cerul cel albastru si senin
Soarele se rasfata si zimbeste,
Eu stau si ma gindesc,cu Drag la tine
Esti Fata care ma Iubeste.
Tu faci din noapte mereu zi
Inimi mele ai dai Fericire,
Ma mingai si ma ocrotesti cu ata Iubire
In fiecare zi cind tu esti linga mine.
Tu imi dai Viata,Aripi sa plutesc
Sunt cel mai Fericit ca esti cu mine,
Esti Zina buna din Povesti
Esti Viata,Aer pentru mine.
Nas suporta vre-odata sa te pierd
Sa stiu ca ai pleca de linga mine,
Sar prabusi intregul univers
Nar mai fi Soare,nici zile senine.
Tu-mi esti aproape infiecare zi
Cind rid,Cind pling,Cind imi e bine,
Te pretuiesc si Te Iubesc
Esti universul pentru mine.
In chip de Inger pe pamint tu ai venit
Mi-ai dat putere si mai ridicat,
Plingeam si eram tare trist
Cind tu nu erai linga mine.
Eu iti promit Iubirea mea
Ca am sa-ti fiu mereu aproape,
Tot timpul vietii am sa Te Iubesc
Esti Ingerul Inimi mele.
AutorGabriel Stoica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu