Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 22 martie 2017

Cea mai frumoasa
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Martie.2017

N-am mai vazut pina acum
O Fata asa frumoasa cum esti tu,
Cu Ochi senini si sclipitori
Si zimbet cald fermecator.

O Prea frumoasa esti tu Fata
Te-asemeni mult cu-n Inger bun,
Ai venit sa-mi aduci lumina-n Viata
Sa-mi daruiesti Iubirea ce-o doream.

Esti pura si senina,Zana mea
Soarele ce imi lumineaza Cerul,
Frumoasa mea,Iubita mea
Tot ce Iubesc si ce traiesc,Iti MULTUMESC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu