Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 martie 2017

Cite nopți au trecut de cînd tu ai plecat
Si mă întreb dacă nu cumva chear mai uitat,
Am aflat că in Viata ta e altcineva
Dar să ști,Te Iubesc mai mult de cit as vrea.
Nu vreau să pling acum,nu vreau să pling
Tristețea s-o alung,
Iubirea încă nu s-a stins,îmi amintesc,cum imi spuneai,
Lingă tine Cerul e deschis,Ești o parte din Rai
Iubirea încă nu s-a stins,Nu-ti cer,decit sa te întorci in vis.
Zile întregi așteptam să te aud șoptind
Te iubesc mai presus de toate si nu mint,
Să-mi arați că sunt singurul din altau vis
Să îmi dai Inima si tot ce mi-ai promis.
Mi-e greu să stiu că ai plecat
De tine-mi este tare dor,
Imi plînge Inima si Sufletul neîncetat
Mi-e tare dor de tine,Te Iubesc,cu adevărat.
Dece ai plecat,Dece mai părăsit?
Tu ști că îmi ești Dragă,
Esti tot ce vreau,Si tot ce mi-am dorit
Te rog. Vino dinou aici.
Ca-ci nici o Fata Nui ca tine
Cu Suflet ca al tau curat,
Tu esti un Înger pentru mine
Si Te Iubesc,cu adevărat.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu