Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 16 martie 2017

Mi-am invins teama de-a Iubi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
14 Martie.2017
Am Iubit si am plutit
Pe aripi de fericire.
Am trait ca in povesti
Un vis dulce plin de mingaiere.
Dar cand totul sa sfirsit
Am plins si am suferit.
Mi-am inchis Inimioara
Si am alungat Iubirea.
M-am temut de gustul ei
Mi-a adus dezamagire.
M-am pierdut chiar si pe mine
Si apoi m-am insingurat.
Dar deodata cand plingeam
Rasfoind prin amintiri.
Ai venit tu Inger bun
Ochii larg mi i-ai deschis.
Mai privit in Ochii tristi
Mi-ai zimbit cu bunatate.
Iar apoi la tine in brate
Teama.Frica mi-am invins.
Tu mi-ai redat zimbetul
Si mi-ai readus speranta.
Inima mi-ai vindecat
Mi-ai redat dinou reincrederea.
Tu esti Ingerul cel bun
Tu imi aduci mingaiere.
Mai invatat sa Iubesc
Sa fiu Omul cel puternic.
Linga tine-s fericit
Alintat si ocrotit.
Acum pot visa.Trai
Te Iubesc Inger Divin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu