Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 10 martie 2017

Mi-e dor de Tata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Martie.2017
Au trecut Anii,Am crescut
Acum tu esti in Cer,
Stau seara si privesc fotografiile cu tine
Lacrimi ma napadesc.
Mi-aduc aminte de clipele frumoase
De noi toti impreuna,
De vocea ta ce-a dulce ce ma dojenea
De mina-ti fina ce ma mingaia.
Mi-e dor de tine Tata
Astept tot cred ca vi,
Tot ce gasesc prin casa
Ma face sa te strig,Dar tu nu vi.
Mi-e dor sa te mai string in brate
Sa radem,Sa glumim,
Sa-npart cu tine-o bucurie
Sa ne certam putin.
Atunci,cand ne era mai bine
Dumnezeu a ales,
Sa te ia de linga mine
La el sus in Cer.
Au trecut 7 Ani de-atunci
Iar mie-mi este greu,
Nu pot sa inteleg de ce
Pe tine te-a ales.
Stiu ca tu sus in Cer esti linga Dumnezeu
De-acolo ne privesti si iti e bine,
Iar noio aici pe pamint iti ducem dorul
Si plingem penntru tine.
Sa sti ca am ramas lafel
Poate putin mai tristi,
Eu am imbatrinit nitel
Parul la timple mi-a albit.
Nepotii au crescut mari
Acum sunt inalti ca brazii,
Si toti am ramas cum ne sti
Unitii,Toti impreuna.
Mi-e dor de tne draga Tata
Toti te regreta acum,
Te rog sa mai ierti daca iti mai gresesc
Sa sti ca Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu