Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 19 martie 2017

Ploua in luna lui Martie
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Martie.2017
Priveste Iubito pomii inmuguresc
Florile isi deschid petalele,
Norii incet se risipesc
Si vesel Soarele rasare.
Vintul sufla a mingaiere
Si-aduce-n zbor parfumul Florilor,
Cerul e de-un albastru pur
Ce minunate-s zilele.
Ce norocos sunt ca te am pe tine
Fata frumoasa,Dulce lumina,Inger pur,
Tu faci ca Viata sa-mi fie frumoasa
Si imi pui zimbet in priviri.
Priveste cat e de frumos afara
Cum vesel canta pasarelele,
Cum tuna,Fulgera si vine
Ploaia cea caldda plina de Iubire.
Hai s-o lasam sa ne mingaie
Sa curga-n parul nostru,Sa ne sarutam,
Caci tare dulce esti Iubito
Sa ploua tare,Sa te tin in brate pina-n zori.
Si ploua,Tuna cu putere
Noi stam in ploaie amindoi,
Ascunsi sub pomul nostru mare
Eu te sarut cu drag si dor.
Asa sa fim mereu Iubito
Noi doi,Frumosi ne despartiti,
Viata senina sa ne fie
Intodeauna fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu