Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 12 martie 2017

Te Iubesc
Autor.Gabriel Stoica
12 Martie 2016
Am să merg prin toată lumea
Și am să spun că te iubesc,
Am să povestesc la toți
Cât de mult eu te doresc.
Tu esti Dulcea mea Comoara
Aierul ce il respir,
Tu cu Frumusetea ta
Imi dai Viata zi de zi.
Chiar de nu mă crede lumea
Te iubesc și îmi e dor
Și chiar toți de vor fi contra
Voi fi contra tuturor.
Am să spun și celor care
Nu mai cred azi în iubire,
Cât de bine poate să-mi fie
Când sunt numai lângă tine.
Eu nu mai credeam in mine
In Iubire,In Ingerasi,
Dar tu mi-ai dat fericire
Si mi-ai daruit Iubire.
Viata intreaga mi-ai schimbat
Si mi-ai dat dinou putere,
Sufletul lai parfumat
Cu Iubire,mingaiere.
Am să spun la toată lumea
Ce iubire am căpătat,
De la îngerul cu arc
Atunci când te-am sărutat.
Am să spun și acelor oameni
Ce privesc la mine strâmb
Și nu cred că mai există
Dragoste pe acest pământ.
La sfârșit am să le spun
Că nebun sunt după tine
Și nebun am să rămân,
Ăsta sunt, cred în iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu