Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 martie 2017

Cand te privesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Martie.2017
Cand te privesc va un Inger pur
O Gingasa Fiinta ca o Floare,
Esti visul cel traiesc in fiecare zi
Iubita mea cea mai frumoasa Zana.
Cand te privesc imi gasesc llinistea
Ai Sufletul frumos,plin de culoare,
Ochii tai stralucesc,ca Cerul
In ei ai zimbetul rupt din Soare.
Doar tu esti minunea mea
Frumosul din Povestea ce-o traim,
Fata ce imi da mingaiere
Tu esti lumina mea din fiecare zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu