Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 28 martie 2017

Întîlnire
Autor.Gabriel Stoica
28 Martie 2016
Astăzi în urma cu 2 ani
Ne-am întâlnit întâia dată.
Mai luat de mină în parc
Apoi ne-am așezat pe-o banca.
Soarele strălucea timid
Vintul sufla ușor și rece.
Eu tremuram ușor de frig
Tu mă țineai la tine-n brațe.
Eram ca doi Copii timizi
Plini de emoțiile întâlnirii.
Tu străluceai.Frumoasa ca un Trandafir
Și vintul se juca în părul tău.
După o vreme petrecuta-n parc
În care am vorbit de toate.
Mai luat de mină si-am plecat
La tine la Cămin la Facultate.
Mai luat în brațe și mai dezmierdat
Și mi-ai vorbit cu Dulce șoapte.
Mai răsfățat si alintat
Cu mingaierea ta cea caldă.
Dar timpul repede a trecut
Soarele pleca la culcare.
Lafel si eu am plecat bucuros
Ca te-am văzut pe tine ca o Floare.
De-atunci am continuat să ne vedem
Și ai venit la mine acasă.
De mină ne-am plimbat în parc
Și te-am ținut la mine-n brațe.
Mi-ai dăruit Iubirea ta
Mi-ai dat clipe de fericire.
Sufletul și Inima meu
Ușor să îndrăgostit de tine.
Dar fericirea mea s-a spulberat
Pentru că tu nu mai putut Iubi atît de tare.
Gindul tău era la un alt Băiat
Iar noi doi tare ne-am certat.
Ne-am spus cuvinte dure amîndoi
Și ne-am jicnit doar din cuvinte.
Dar în Sufletul meu tu ai rămas
O Fata Dulce pentru care port Iubire.
Sa-ti fie bine îți doresc
Să ai parte de Fericire.
Să ști că lafel te apreciez
Ca-n prima zi cînd te-am întâlnit pe tine.
Sunt 2 Ani azi de-atunci
Și încă amintirea-i vie.
Și îți trimit gindul meu bun
Mereu să ai grijă de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu