Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 26 martie 2017

Vreau sa fur Vara
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Martie.2017

M-am gandit si eu putin
Plictistit de opotriva,
Cum sa fac mereu sa fiu
Fericit,Vesel continu.

Nu mi-a trebuit prea mult
Ca ideia mi-a venit,
Sa stau repede la pinda
Vara sa o fur putin.

S-o pastrez mereu cu grija
Sa fac Soarele fierbinte,
Sa-i pun zimbet in privire
Si caldura-n raza Sfinta.

Asa dar in zori de zi
Cand pe Cer lumina apare,
L-am strigat pe Domnul Soare
Si astfel eu i-am vorbit.

Stai pe Cer,Mereu aici
Tine Vara-ntodeauna,
Fi tu blind cu noi de-aici
Si dane caldura ta.

Mi-a zimbit vesel,stringar
Si cu raza lui straluce,
Ma mingaiat pe obraz
Si mi-a zis,nu m-as mai duce.

Vezi tu bine,Zise el
Toti vor sa le fiu aproape,
Dar cand zabovesc prea mult
Se ascund,ma lasa singur.

Asa ca iti spun Om bun
Am sa fiu intodeauna,
Vesel aici pe pamint
Cu caldura pentru toata lumea.

Ploaia ne va racorii
Cu stropii e plini de Viata,
Iar zapada va aduce
Bucurie si speranta.

Apoi voi veni in graba
Pamintul sa-l incalzesc,
Sa redau naturii Viata
Omule Drag Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu