Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 28 martie 2017

Te-am cautat
Autor.Gabriel Stoica
27 Martie 2016
In fiecare noapte adorm cu zimbetul pe fata
Pentru ca-n visul meu apari mereu,
Tu Dulce si gingasa Fata
Cu ochii tai albastrii si stralucitori.
Iti simt parfumu taul si mina ta cea fina
Cum ma alita si ma mingaie,
Cum somnul dulce mil alina
Cu visuri pline de poveste.
Intreaga noapte ne plimbam pe-o Stea
Lumea de sus frumos se vede,
Te tin de mina ta de catifea
Si-ti mingai parul ce frumos straluceste.
Te tin in brate, te sarut
Te-alint cu vorbe Dulci si mingaieri,
Esti Viata si lumina pentru mine
Esti Ingerul Divin din Cer.
Dar tu apari mereu in visul meu
Noapte de noapte tu esti linga mine,
Cind Zorii zilei se ivesc
Te caut dar nu te gasesc.
Te-am cautat in Flori si Soare
Si vintului i-am spus sa te aduca,
La mine-n brate sa te am aproape
Sa fi tu Zana buna pentru mine.
Te caut si nu ma opresc
Sunt Om puternic,Am sa te-ntilnesc,
Si linga tine am sa construiesc
O Lume plina de Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu