Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 4 martie 2017

Sa fi sau sa nu fi?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Martie.2017
Să fii sau să nu fii,
Tu raza mea de soare?
În suflet îs făclii
Și veșnică chemare!
Ma atragi si ma seduci
Tu imi faci Ochi dulci,
Inima-mi pui pe jar
Esti tu acel stindard?.
Zana Iubirii mele
Ingerul argintiu,
Sufletul pur ce-l caut
Visul meu implinit?.
Să fii sau să nu fii,
Tu vocea minții mele?
În preajmă să mă ții
Și să plecăm spre stele!
Ar fi un vis real
O Viata de Poveste,
Mi-ai fi tu Inger bun
Iar eu te-as ocroti.
Oricând tu n-ai veni, oriunde m-ai chema,
Să fii sau să nu fii? – o întrebare grea.
Distanța dintre noi – de-o mie de speranțe-
Acea care cândva zăcea în inimi false.
Oare ma amagesc?
Sau poate eu visez,
Sunt fascinat de tine
Dar parca nu ma vezi.
Să fii sau să nu fii,
Tu viitorul vis?
Cu mine iar să vii
În iad și-n paradis!
Mai bine m-as trezii
Parca mai rau ma doare,
Sa stau sa-astept un semn
Vad ca nu vrei sa vezi,
Iubirea ce-ti pastrez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu