Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 12 martie 2017

Un simplu gind
Autor.Gabriel Stoica
12 Martie 2016
Iubirea e ceva de nedescris în scris,
O văd zâmbind și cred că-i doar un vis
Ești acea fata de neatins și mi-am promis
Să fii a mea, știu asta și sunt ferm convins!
Vreau sa iti daruiesc Iubire
Sa impart cu tine toate zilele senine,
Norii cei negrii noi sa-i alungam
Soarele sa fie vesnic in Sufletul tau.
Tu sa fi Zana mea cea buna
Iar Printul din Povesti sa iti fiu eu,
Sa te rasfati si sa te inbrac,cu amea Iubire
Sa stralucesti mai tare ca o Stea.
Scriu pentru tine la orice oră din noapte sau zi
În amurgul dimineții sau seara la ore târzi
Doar pentru a te liniști sau pentru a-mi zâmbi
Indiferent de ce va fi sau nu va fi!
Când prezentă nu ești simt secundele cum trec
Și mă zbat pentru tine și tot încerc
Să fac cuvintele să rasune peste liniștea mută
Și simte inima mea cum pentru tine se luptă!
Ce mult mi-ar place tu sa intelegi
Ca in Iubire nu exista legi,
Ca imi esti Draga si-mi doresc
Tot ce e mai frumos sa-ti daruiesc.
Poate ca nu sunt Fat Frumos sa vin cu Calul alb
Si poate ca n-am bani,Euro s-au Dolari,
Dar am Suflet si Inima curata
In iele ai sa gasesti Iubirea adevarata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu