Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 16 martie 2017

Am ramas fara putere
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Martie.2017
In tine mi-am gasit fericirea
Mingaiere.Alinare.Raiul pe pamint.
Cu bucurie ti-am sters lacrima din Ochi
Ce iti curgea atunci.cand te-am cunoscut.
Atita grija ti-am purtat din Suflet
Tu erai Iubirea pura ce-o traiam.
Te-am vazut Inger bun.Suflet gingas.Iubire
Dar tu nu mi-ai raspuns nici cum.
Mi-ai fost aproape doar sa-ti vindeci rana
Ce-ti mistuia Inima ta din piept.
Nu ai vazut in mine Omul
Care sa daruit cu totul.Te Iubesc.
Ti-am pus pe drumul tau doar flori frumoase
Sa iti zimbeasca.Sa te-alinte cu parfumul lor.
Dar ce pacat ca tu nu le-ai privit in fata
Ca ai plecat.Nu ti-a pasat.
Acum am obosit sa lupt.Sa-ti fiu aproape
Sa mai pling.Iar tu sa ma jignesti.
Plec.Trag cu coada Ochiului in spate
Pentru ca inca Te Iubesc.
Ma doare recunosc cinstit
In tine am vazut un Inger.
Te-am Iubit mult.Si am tinut la tine
Dar nu mai lupt.Am obosit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu