Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 4 martie 2017

Doi orgoliosi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Martie.2017
Suntem frumosi impreuna
Iubirea ne vrea pe-amindoi.
Tu esti Ingerul Inimii mele
Zana cea Dulce din Povesti.
Asa ne intelegem bine
Si toate le facem in doi.
Doar ca suntem prea iuti
Orgoliul este cu noi.
Asa de frumoasa esti
Atunci cand in bratele mele zambesti.
Cand tu imi vorbesti de Iubire
Ma topesc de fericire.
Dar si mai frumoasa esti
Cand tipi.Te revolti.Esti nervoasa.
Cand in Ochi nu ma priveste
Tu esti dulcea mea Fata orgolioasa.
Nu vreau sa te pierd nici.cand
Tu esti visul meu din Poveste.
Fata ce o Iubesc
Tot ce Inima mea asi doreste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu