Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 30 martie 2017

Linga tine linistea-mi gasesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Martie.2017

Esti dulce si suava ca un Inger
In Suflet si in Inima bunatate porti,
Esti plina de blindete si caldura
Si linistte imi daruiesti.

Cand sunt cu tine nu mi-e teama de nimic
Sunt fericit si visator,
Ma duci in lumea de Poveste
Si imi oferi clipe sublime,Te ador.

Tu ma rasfeti si ocrotesti
Ai grija de Inima mea,
Stiu ca din Suflet ma Iubesti
Si asta imi aduce linistea.

Mereu am vrut sa am o Zana buna
Si Dumnezeu mi te-a trimis,
Sa faci din Viata mea o lume de Poveste
Si sa ma duci in paradis.

Mereu am sa te pretuiesc
Si am sa-ti daruiesc tot ce-i mai bun,
Tu esti Sufletul si Inima mea
Cea mai frumoasa si mai dulce Fata,Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu