Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 16 martie 2017

Imi cer iertare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Martie.2017
Stiu ca-m gresit celor de linga mine
Ca n-am stiut sa le fiu recunoscator.
Dar nu sa intimplat din rautate
Ci din naivitate.Tinerete.Ratacire.Sunt cam visator.
Imi pare bine ca-m putut sa-mi ofer ajutorul
Celor ce mi-au cerut s-o fac.
Ca-m putut sa le ofer un zimbet
Atunci.Cand erau tristi si suparati.
Acum stau si pun in balanta
Tot ce am facut bun sau rau.
Regret ca n-am dat importanta
Celor ce ma atmirau si ma Iubeau.
Dar sunt un Om.Gresesc si eu
Si uneori ma fura valul.
Astazi ai Multumesc lui Dumnezeu
Ca am puterea sa-i Iubesc pe Oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu