Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 20 mai 2017

Veacuri de Iubire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Mai.2016

Veacuri de iubire
tainic ne-au atins.
Prinsi in nemurire
am iubit si-am plins.

Ne-am pierdut in clipe
Vise si sperante,
Si ne-am pus dorinte
Acum spulberate

Eram amindoi,ne juram Iubire
Intr-un glas spuneam,
Ca vom fi noi doi
Si vor trece ani,plini de fericire,
Vom fi impreuna,Veacuri de Iubire.

Alergam prin ploaie
Si ne sarutam,
Si din Flori frumoase
Cununa-ti impleteam.

Noptile de Vara
Ne prindeau pe afara,
Stind inbratisati
De luna vegheati.

Dar acum sunt vise
Amintiri ce-au fost,
File de Poveste
Parca scrise-n carti.

Oare tu privesti
Peste amintiri?,
Oare rasfoiesti acele trairi?
Te gindesti la toate?.

Va veni o zi
Cind privind in urma,
Dorul neincetat
Pe noi ne-o cuprinde.

Hai sa n-aruncam
Clipele Frumoase,Hai sa le pastram
Scrise intr-o carte.

Si sa ne promitem
Ca le vom citi,
Si de va fi greu
Ne vom aminti
De Iubirea noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu