Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 10 mai 2017

Te voi cauta
Autor.Gabriel Stoica
9 Mai.2016
E Noapte somnul incet ma fura
Ma las purtat de vise,
Ma duc in zbor catre tine
Hai pride-ma in brate Iubire.
Ma mingai si ma alinti
Imi faci Inima sa-mi tresalte,
Imi spui soapte fierbinti
Te rog tine-ma strins in brate.
Asa frumos imi vorbesti
Noapte de noapte esti linga mine,
As vrea sa cred ca traiesti
Ca maine vei fi linga mine.
Ma-ntreb deseori,Tu existi?
Oare ci-n te trimite la mine?,
Dece apari doar in vis?
Si nu pot sa dau de tine.
Am intrebat Soarele
De te-a vazut vreodata,
Dar mi-a raspuns ca te-a cautat
Dar nu te-a zarit niciodata.
Cu vintul am stat de vorba
Si l-am rugat sa te gaseasca,
Dar mi-a raspuns ca in lumea asta
El cit as suflat de tine na dat.
Asa ca mi-am promis
Singur sa te gasesc,
Sa fi amea Mireasa
In veci sa Te Iubesc.
Am sa-mi aleg o Stea
Si am s-o rog sa ma duca,
Direct in calea ta
Si sa te prind de mina.
Sa fim amindoi mereu
Noi si Iubirea noastra,
Tu sa fi Sufletul meu
Iar eu Inima ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu