Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 27 mai 2017

Mi-e dor de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Mai.2016
Ce faci la ora cind mi-e dor de tine?
Iti simt lipsa caci Te Iubesc.
Privesc.Cu Drag la amintirile senine
Ce le-am trait noi fericiti.
Tu oare mai uitat.S-au ti-e si tie dor?
Mai pastrezi pozele frumoase?.
In care noi zimbeam mereu
Si traiam clipele frumoase.
Eram doar noi si cu Iubirea
Eram un tot.ne completam.
Tu erai Zana mea cea buna
Iar eu Copilul care Te Iubea.
Mai invatat sa rid si sa zimbesc
Mai invatat sa Iubesc.sa traiesc.
Mai dus in Rai in lumea ta de Bazm
Si mai facut sa cresc.
Tu mai facut Om mare si mi-ai dat putere
Mai facut sa ma simt Barbat.
Mi-ai aratat ce e Iubirea
Si mai facut sa cred in ea.
Dar nu mai invatat ca daca pleci
Sa nu pling si sa nu fiu trist.
Sa nu mai chinui sa n-am insomnii
Sa pot fara tine trai.
Mi-e dor.mi-e dor.ma doare Inima
In lipsa ta imi este tare greu.
Macar vorbeste-mi si spune-im ceva
Opreste-mi din plins Inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu