Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 12 mai 2017

Cum am ajuns sa Te Iubesc?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Mai.2017

Totul sa intimplat din joaca
Fara sa vrem s-au sa gandim,
Inimile noastre au inceput sa bata
In ritm alert in fiecare zi.

Ne intilneam la Facultate
Pe-alei prin parc cand ne plimbam,
Si uite asa ca deodata
Te-am luat in brate si te-am sarutat.

M-am pierdut in Ochii tai frumosi
Privindu-le albstrul pur,
Cu vocea ta mai fermecat
Si astfel ti-am dat Sufletul.

Am inceput sa iti scriu Poezii
Sa te invit la o plimbare-n noapte,
Si uite ca-m ajuns ne despartiti
Sa fim noi un intreg sub Soare.

Asa s-a infiripat dragostea noastra
Asa am ajuns sa ne Iubim,
Astazi noi suntem impreuna
Frumosi si fericiti ca doi Copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu