Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 22 mai 2017

De-ai fi stiut
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Mai.2017

Cand m-am indragostit de tine
Erai asa de pura si de inocenta,
Sufletul ti-era plin de caldura
Si Inima izvorul Iubirii.

Am fost rapit de frumusetea ta
De farmecul Ochilor tai,
Si nebuneste m-am indragostit
Ca am ajuns sa cred ca tu esti Inger.

Mi-ai dat sperante cum ca ma Iubesti
Vedeai in mine Barbatul potrivit,
Asta mi-a dat putere si dorinta de a vrea
Sa-mi fi tu Zana din Povesti.

Si zilele treceau frumos
Soarele rasarea cand te vedea pe tine,
In fiecare noapte scriam Poezii pe Cer
Iar ziua Curcubeul ne urma in drumul nostru.

Dar nu stiu cum,Ce te-a facut sa pleci
Ca dintrodata te-ai schimbat,
Din Fata senzuala si nevinovata
Putin cate putin tu te-ai indepartat.

De-ai fi stiut dincolo de fapte
Cat te ador si cat de mult eu Te Iubesc,
Ce simt in Inima si-n Suflet
Ca pe o Zana te privesc.

Pacat ca totul s-a sfirsit
Povestea noastra a ramas in cartile Iubirii,
Acum mergem pe drumuri separate
Atit iti spun,Sa-ti fie bine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu