Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 6 mai 2017

Lasa-ma sa Te Iubesc
Autor.Gabriel Stoica
3 Mai.2016
Da-mi mie Inimioara ta
Promit s-o țin în palme.
S-o mingai.Să-i sterg lacrima
S-o ocrotesc si S-o Iubesc.
Si s-o fac fericita.
Hai lasa-ma să Te Iubesc
Să-ți fiu mereu aproape.
În brațe să te țin și să te ocrotesc
Să fi mereu o Floare.
Tu ești Frumoasă.Strălucești
Vreau sa fi fericita.
În fiecare zi tu să zimbesti
Și să nu mai fi trista.
Hai sa creem o lume minunata
În care să fie doar Soare.
Flori înflorite.Cer senin
Iubire nemuritoare.
Hai nu mai plînge si nu mai fi trista
Ia-ma cu tine.n-o să-ți pară rău.
Tu ai să fi amea Zeița
Dulcele Soare al Sufletului meu.
Hai vino mai aproape
Să te sărut si sa te string în brațe.
Să adormi zimbind la pieptul meu
Și veselă în fiecare zi să fi mereu.
Lasă Iubirea să te cuprindă
Nu-ti fie teamă eu nu te rănesc.
Vreau sa te mingai.Să te fac fericita
Vreau sa fi Îngerașul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu