Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 13 mai 2017

Prietenia noastra
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Mai.2017

Nimic nu-i mai frumos pe lumea asta
Ca Prietenia pura plina de Respect.
Ca Soarele ce straluceste dimineata
Ca frumusetea si parfumul Florilor.

Doar inpreuna ca Prieteni putem construi
O Lume pura de Poveste.
Da-mi mina ta.Fi Zana buna
Hai sa zimbim zilei de az si celor care vor veni.

Mereu eu am sa fiu aici
Si-am sa te tin in brate sa nu cazi.
Prietenia noastra vesnic va trai
Tu esti o Fata minunata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu